Leveringsinformation

Gratis fragt

På KitchenTime.dk tilbyder vi gratis fragt hvis du handler for mere end 499 DKK. For bestillinger under dette beløb tilkommer en fragtafgift på 49 DKK.

Leverancetid

For at kunne tilbyde et så bredt sortiment som muligt samarbejder vi med flere forskellige lager. Leverancetiden kan derfor være forskellig fra produkt til produkt. På produkternes informationside finder du den beregnede leverancetid for det specikke produkt. Hvis du bestiller flere varer med forskellige leverancetider, sender vi alle produkterne samlet og i kassen kan du se den beregnede leveringstid. Hvis der skulle opstå forsinkelser som resulterer i at vi ikke kan levere produkterne inden den skrevne dato så har du selvfølgelig ret til at afbestille varerne hvis du ønsker det. Du har altid fuld ret til at fortryde bestillingen og har 90 dages fortrydelsesret (gælder dog ikke firmabestillinger).

Leveringsmuligheder

Hos KitchenTime ønsker vi at du som kunde skal have muligheden for at bestemme hvordan din fragt skal foregå. Derfor tilbyder vi dig to forskellige fragtmåder.
Ved kassen får du valget imellem hjemmelevering eller til et udleveringssted.

- Vælger du hjemmelevering bliver din pakke leveret direkte til din dør. Levering foregår fra 17-21 og du vil modtage en SMS før leveringen sker.

- Vælger du at få din pakke sendt til et udleveringsted, får du mulighed for at selv bestemme hvilken pakkeshop eller swipbox du vil hente pakken. Du modtager en SMS om hvor og hvornår pakken kan hentes.

OBS! Overskrider vægten på din ordre 20 kilo, kører vi pakken hjem til dig uden ekstra omkostninger.
Skulle en Pakkeboks være fuld og ikke have plads til din pakke, videresendes pakken til det næstnærmeste udleveringssted.

Returpolicy

Vi har altid fragtfrie leverancer til dig som kunde der handler over 499kr på Kitchentime, og du har altid ret som kunde til at returnere en vare inden 30 dage. Ved retur gælder dog at du som køber står for returfragten. Ved returer skal produktet være ubrugt og i uforandret tilstand, samt skal alle manualer (hvis disse medfølger) og indpakning også sendes retur i hel tilstand. Husk at kontakt kundeservice hvis du ønsker at returnere en vare.

Ved godkendt retur, returneres hele produktets pris.

Reklamationspolicy

Hvis du har modtaget et defekt produkt så hjælper vi dig selvfølgelig så godt vi kan, for at rette op på det. Fremgangsmåden er forskellig fra situation til situation, derfor er det vigtigt at du altid kontakter vores kundeservice når du vil lave en reklamation. I visse tilfælde behøver vi at få varen tilbage for at undersøge den, og i visse tilfælde er det nok hvis du som kunde kan bevise fejlen ved hjælp af f.eks. et billed eller video på produktet som tydligt viser defekten. Skulle vi have brug for at få varen tilbage står vi selvfølgelig for fragten, forudsat at din reklamationssag bliver godkendt. 

Har du nogle spørgsmål omkring din leverance er du varmt velkommen til at kontakte os på kundeservice@kitchentime.dk. Se også gerne vores hjælpecenter.