Ofte stillede spørgsmål

Hvis jeg har spørgsmål til et produkt. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har spørgsmål til et produkt er det bare at kontakte os på kundeservice@kitchentime.dk.

Når jeg at få varen?
På vores side med leveringsinformation kan du læse mere om leveraningstider. Hvis du er usikker er det bare at kontakte os så forsøger vi at hjælpe dig så hurtigt som muligt!

Hvad sker der hvis mit produkt går i stykker under leveringen?
Kontakt os og så skal vi sørge for at du får en ny og så løser vi det hele med fragtselskabet bagefter!

Hvordan gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb og vil returnere?
Hvis du har fortrudt dit køb og vil aflevere din vare tilbage eller hvis du vil bytte den til noget andet skal du tage kontakt med vores kundeservice.

Jeg vil gerne have varen før jeg betalar
Vi tilbyder kun kortbetaling i Danmark og derfor bliver ordrebeløbet trukket når pakken forlader lageret.

Jeg mangler et produkt, kan i hjælpe mig med at få fat i det?
Hvis du mangler et produkt i vores sortiment må du gerne tage kontakt med os, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig! 

Se flere spørgsmål og svar på vores hjælpecenter.

Hvis dette ikke besvarer dine spørgsmål er du velkommen til at sende os en mail på: kundeservice@kitchentime.dk