Reklamation
* Fabrikationsfejl refererer til fejl som er sket i produktionen, hvilket kan indebære fejl i funktionen eller udseendet, såsom materialedefekter eller ujævnheder. *
Hvis du har modtaget et defekt produkt så hjælper vi dig selvfølgelig så godt som vi kan med at rette op på dette. Tilgangsmåden kan variere fra situation til situation, derfor er det vigtigt at du altid kontakter vores kundeservice via vores kontaktformular “Reklamation” når du ønsker at lave en reklamation.
Du I angiver, hvor ordrenummeret i modtog i ordrebekræftelsen fra os, syv cifre langt, samt den e-mail-adresse, i indtastede på bestillingstidspunktet.
Følg derefter instruktionerne for at gennemføre registreringen.
For at kunne håndtere din reklamation bedst muligt har vi brug for en nøje beskrivelse samt billeder/film som viser produktets defekt/fejl.
I nogle tilfælde har vi brug for at få varen tilbage så vi kan undersøge den, og i nogle tilfælde er det nok at du som kunde kan bevise fejlen med hjælp af f.eks. et billede på produktet som tydeligt viser defekten. Hvis vi har brug for at få varen tilbage, står vi selvfølgelig for fragten, forudsat at din reklamationssag bliver godkendt. Vi forbeholder os retten til, at behandlingen af en klage kan tage op til 20 arbejdsdage.
Transportskade
* Transportskader refererer til skader, der er opstået under håndtering af produktet eller pakken, for eksempel ridser eller slid på materialer, ødelagt porcelæn/keramik/glas eller dele af produktet, der er gået af. Disse kan forekomme med eller uden synlige emballageskader. *
Hvis du ved modtagelse af din pakke opdager, at forsendelsen er synligt beskadiget under transport, skal du som kunde anmelde dette til transportfirmaet/agenten og nægte at modtage pakken. Bemærk venligst, at vi vil anmode om følgende billeder. Du Du som kunde reklamerer herefter omgående via vores formular. Det gælder både ved hjemmelevering, og når du selv afhenter pakken hos en pakkeshop.
Ved hjemmelevering er det vigtigt, at du som kunde beder transportøren om at notere defekten og transportskaden og nægter levering.
Skulle du opdage, at indholdet er beskadiget ved udpakningen, skal du straks kontakte os, og senest inden for 4 dage. Du registrerer din sag via vores formular ----> "Retur og reklamationer"
Ved registrering, skal du indtaste det ordrenummer, du har modtaget på ordrebekræftelsen fra os, (syv cifre langt), og den e-mailadresse, du indtastede ved bestilling, og følg derefter instruktionerne for at gennemføre registreringen.
Husk altid at gemme emballagen din vare kom i, indtil sagen er behandlet. Billeder af denne er grundlæggende for vores klage mod fragtselskabet. Produktet kan også ønskes retur og emballagen er så beregnet til dette.
Kundeservice kan ikke sende ny emballage ud.
Hvis du ikke indsender din sag inden for 4 dage og/eller ikke indsender yderligere billeder, som vi anmoder om, forbeholder vi os retten til at afslå din transportskade.
Ved andre sager eller igangværende sager er det fint at kontakte vores kundeservice.