Hvis du har modtaget et defekt/transportskadet produkt så hjælper vi dig selvfølgelig så godt som vi kan med at rette op på dette. Tilgangsmåden kan variere fra situation til situation, derfor er det vigtigt at du altid kontakter vores kundeservice via vores kontaktformular “Reklamation” når du ønsker at lave en reklamation.
Du I angiver, hvor ordrenummeret i modtog i ordrebekræftelsen fra os, syv cifre langt, samt den e-mail-adresse, i indtastede på bestillingstidspunktet.
Følg derefter instruktionerne for at gennemføre registreringen.
For at kunne håndtere din reklamation smartest muligt har vi brug for en nøje beskrivelse samt billeder/film som viser produktets defekt/fejl.
I nogle tilfælde har vi brug for at få varen tilbage så vi kan undersøge den, og i nogle tilfælde er det nok at du som kunde kan bevise fejlen med hjælp af f.eks. et billede på produktet som tydeligt viser defekten. Hvis vi har brug for at få varen tilbage, står vi selvfølgelig for fragten, forudsat at din reklamationssag bliver godkendt. Vi reserverer os for at håndtering af en reklamation kan tage op til 20 arbejdsdage.
Transportskade
Hvis du efter modtagelse af din pakke opdager, at forsendelsen er synligt beskadiget til transport, skal dette straks annonceres gennem os. Dette gælder både ved levering hjemme, og når du selv henter pakken fra en agent. Ved levering ved hjemmet er det vigtigt, at du som kunde beder transportøren om at bemærke defekten og transportskaden. Hvis du ved udpakning opdager at indholdet er skadet, så kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular “Reklamation” senest indenfor 4 bankdage.